 
	מוקד 106
- עמוד הבית
- מוקד 106
- טלפון: 106 מכל טלפון.
- וואטסאפ מוקד: לחצו לקשר ישיר.
- מוקד אקספרס – פתיחת פנייה מהאתר: פתחו פנייה באקספרס.
- דוא״ל: moked-g@eilat.muni.il
הנחיות לפנייה בוואטסאפ
- ציינו מיקום מדויק או שלחו מיקום חי.
- צרפו צילום או וידאו קצר במידת האפשר.
- כתבו תיאור קצר: מה הבעיה, היכן, ומתי הבחנתם בה.
סטטוס ובקרת טיפול
כל פנייה נרשמת במערכת המוקד ומקבלת מספר פנייה. ניתן לבדוק סטטוס דרך המוקד הטלפוני או בהודעת וואטסאפ חוזרת. זמני הטיפול משתנים לפי סוג הפנייה ודחיפותה.
המוקד העירוני של עיריית אילת מטפל בפניות תושבים ובקשות מידע, תלונות ושאלות באופן קבוע, 24 שעות ביממה, בטלפון 106.
חירום מסכן חיים: פנו לשירותי החירום – משטרה 100, מד״א 101, כבאות 102.
 
		 
			

