היחידה לפניות הציבור
- עמוד הבית
- היחידה לפניות הציבור
פרטי יצירת קשר
יחידה לפניות הציבור – יעל אוחיון
ממונה תלונות הציבור – מבקר העירייה אלי הרציג
כתובת: רחוב פתן, בית התמר, ת.ד. 14, אילת, 88100
טלפון: 08-6367389
דוא"ל: yahel-o@eilat.muni.il
קבלת קהל: ימים א'-ה' בשעות 08:00-16:00 בתיאום מראש
מענה טלפוני: ימים א'-ה' בשעות 08:00-16:00
ניתן גם לשלוח פניות (למוקד העירוני) 08-6367106 או באמצעות וואטסאפ במספר 050-7475106
היחידה לפניות הציבור מתחייבת להיות קשובה לכל פניה, לראות את מצוקת הפונה, מנקודת מבטו, לייצג את בעייתו וצרכיו בתוך המערכת העירונית ולהשתדל להביא לפתרון מיטבי של כל נושא. המחלקה לפניות הציבור מתחייבת לענות לכל פנייה בהקשבה, באדיבות, מתוך רצון טוב ואכפתיות, ביעילות וכמה שיותר לשביעות רצונו של הפונה. יש להודות, כי לא תמיד ימצא פתרון לכל פניה או שהפתרון אינו עולה בקנה אחד עם ציפיותיו של הפונה, אם בשל מגבלות החוק, אם בשל מגבלות אובייקטיביות תקציביות ואם בשל מגבלות בשטח, אך חשוב שידע הפונה, כי נעשה המיטב והמרב וכי מוצו כל הדרכים, על מנת לסייע בידיו והחשוב ביותר, כי הפונה יצא מרוצה ומבין.
עבודת המחלקה לתלונות ופניות הציבור מאופיינת בשימוש נרחב בכל ערוצי התקשורת העומדים לרשות תושבי העיר ומחוצה לה. הפניות הינן רבות ומגוונות ומגיעות לשולחן המחלקה לתלונות ופניות הציבור בדרכים שונות. מכתבים הנשלחים בדואר ללשכת ראש העיר ולמשרד הממונה על תלונות ופניות הציבור, בדוא"ל דרך אתר העירייה, בדוא"ל המשרדי, בטלפון, דרך פרסום בעיתונות המקומית, פרסום על גבי חשבונות הארנונה, דרך אתר העירייה בהם מצויינים פרטי המחלקה, כתובת, שעות קבלת קהל, מספר טלפון ופקס', כתובת אתר העירייה וכתובת דוא"ל.