מעבר לאזור תוכן
חדשות עדכונים:

ביום ראשון 14.4.2024 ייצאו מצילי הים להשתלמות שנתית. אי לכך, סוכות ההצלה לא תהיינה מאוישות ולא יינתנו שירותי הצלה בחופים המוכרזים. המצילים ישובו לעבודה סדירה ביום שני 15.4.2024

חופי הרחצה המוכרזים פתוחים במתכונת קיץ: בכל ימות השבוע כולל שבתות וערבי חג: 9:00-17:00

אילת | Eilat - לחיות נכון
אילת | Eilat - לחיות נכון

נערכים בשגרה לחירום

חדשות
31.03.2022
על רקע גל הטרור הפוקד את הארץ כינס ראש העירייה – אלי לנקרי את גורמי הביטחון, החירום וההצלה העירוניים להערכת מצב והיערכות ביטחונית בהתאם. כחלק מהערכות בשגרה לחירום ולמען ביטחון תושבי העיר והנופשים בה, אוישו מחסומי הכניסה לעיר בכביש 90 דרך הערבה ובכביש 12 ממצפה רמון. בנוסף תגברה המשטרה את הנוכחות המשטרתית ברחבי העיר וצה"ל חיזק את מעטפת ההגנה על העיר.
בפתח הדיון עדכן ראש העירייה, כי החל מאתמול (ד׳) ועד לשבוע הבא עם יציאת התלמידים לחופשת הפסח ביום חמישי הבא (7.4) תוגברה האבטחה בכל מוסדות החינוך. בנוסף, נוספו שלושה סיורים רכובים במהלך היום בסביבות מוסדות החינוך בדגש על גני הילדים. גם צוות המשל"ט העירוני באגף חירום וביטחון בעירייה המפעיל את מערך המצלמות העירוני הונחה לערנות יתרה. מפקד משטרת מרחב אילת – נצ"מ משה פינצי עדכן, כי המשטרה תגברה כאמור את כוחותיה כולל איוש המחסומים בכניסה לעיר. בנוסף, תודרכו הקב"טים בבתי המלון ובקניונים להגביר ערנות ולהקפיד על בדיקות. עוד עדכן מפקד המרחב, כי בימים אלה ובימי חג הפסח תשוב לפעול גם נקודה משטרת התיירות בטיילת וכך גם יחידת היס"מ – יחידת הסיור המיוחדת של המשטרה. בנוסף תתבצע פעילות סמויה ברחבי העיר לאיתור חריגים.
גם נציג האוגדה המרחבית של צה"ל עדכן על שילוב זרועות כולל תגבור חיילים וכוננות של צוות הלוט"ר. מפקד זירת ים סוף של חיל הים עדכן גם הוא על בדיקות קפדניות גם בגזרת הים. מפקד כב"ה (כבאות והצלה) עדכן על פריסה רחבה כולל נקודות הזנקה בחוף אלמוג ובאזור המלונות. גם מד"א עדכנו על כוננות כמו בכל הארץ.
לצד ההערכות הביטחונית קיבלו הבוקר צוותי החינוך מנשר להורים המקבץ פעולות וכלים להתמודדות עם המצב. בנוסף הנחה ד"ר דרורי גניאל – ראש מינהל שח"ק בעירייה את צוותי החינוך להפנות קשב רב והכלה למתרחש בבתי הספר בשיעורים ובהפסקות ולתגבר תורנויות מורים בחצרות.
ראש העירייה ברך על שיתוף הפעולה ועל המעטפת הביטחונית, שנועדה להגן על העיר לצד ערנות הנדרשת מכולם על רקע האירועים האחרונים.

אולי יעניין אותך גם