מעבר לאזור תוכן
חדשות עדכונים:

חופי הרחצה המוכרזים פתוחים במתכונת חורף: ימים א-ה: 8:30-16:00 | יום  שישי ושבת 9:00-16:00

אילת | Eilat - לחיות נכון
אילת | Eilat - לחיות נכון

אלופים בשחייה אומנותית

חדשות
04.04.2022

קבוצת אילת בשחייה אומנותית כיכבה בליגת החורף והביאה כבוד נוסף לאילת עם שתי זכיות במקום השני, האחת באליפות ישראל שהתקיימה בחודש פברואר האחרון והשנייה באליפות מכבי שהתקיימה בחודש שעבר. השבוע נפגשו עם ראש העירייה – אלי לנקרי, שברך אותם על התוצאה ובעיקר על הדרך.

קבוצת אילת הנקראת "סינכרו אילת" ומונה 16 בנות בגילאי 10-16 ובן אחד בן 16.5, הגיעו השבוע ביחד עם המאמנת סבטלנה בלוחין וחבר מועצת העיר – ד"ר אולג צרנומוריץ, ממקימי ומובילי עמותת "נושיט יד לילדי אילת" במסגרתו מתקיים החוג, ללשכת ראש העיר ונפגשו עם ראש העירייה. במסגרת המפגש סיפר אולג לראש העירייה על ההישגים של הקבוצה הפועלת במסגרת עמותת "נושיט יד לילדי אילת" המפעילה חוגים ב – 8 ענפי ספורט ביניהם התעמלות אומנותית, אגרוף, התעמלות קרקע, קריקט, קראטה, אייקידו ועוד. "העמותה שזוכה לתמיכת העירייה מקדמת את הספורט באילת והחניכים מגיעים להישגים רבים בזכות הרצון והאופי של הילדים ובזכות מאמנים מקצועיים" אמר אולג. סבטלה בלוחין המאמנת את הקבוצה בחמש השנים האחרונות נושאת בעצמה, בתואר אלופת עולם פעמיים ושש פעמים אלופת אירופה בשחייה צורנית. לצד הצלחות הקבוצה, זכה הבן היחיד בנבחרת – רונן מודל, לייצג את אילת באליפות ישראל כחלק מנבחרת ישראל.

ראש העירייה שיבח את הנבחרת על הדרך וההתמדה ואת המאמנת המובילה אותם למצוינות וציין את הפעולות העירוניות שהובילו את אילת להפוך לעיר ספורט בינלאומית המארחת אליפויות אירופה ועולם במגוון ענפים. "אתם גאווה לעיר" אמר ראש העירייה והוסיף: "נמשיך להשקיע בכם, לחזק ולהעצים אתכם כדי להגדיל את הסיכויים שלכם להצלחה בתקווה גם באירופה ובעולם".

לצד הברכות קיבלו הבנות שי מראש העירייה – תיק ממותג אילת ומגבת חוף גדולה.

אולי יעניין אותך גם