מכרז חיצוני 47/2024 רכז/ת תיקשוב באגף או"ש ומערכות מידע מינהל משאבי אנוש ומינהלה
כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך.
תואר התפקיד – רכז/ת תיקשוב
כפיפות -מנהל אגף או"ש ומערכות מידע או מי מטעמו
תקופת ניסיון -שנתיים
תיאור התפקיד – מענה טכני וטיפול במחשבים אישיים בהתאם לדרישות והנחיות הממונים, כולל מתן
תמיכה ופתרון תקלות. אחזקה מונעת לפי תכנית מוסדרת. השלמת מעגל טיפול והגשת דיווחים לממונים כלל שידרש.
ביצוע פעולות בהתאם לתכנית העבודה ותיעדוף בהתאם להנחיות הממונים:
טיפול ברשתות תקשורת קווית ואלחוטית.
איתור תקלות תשתית.
אחזקת חדרי תקשורת.
טיפול במרכזיות IP .
תחזוקת רשת סיבים אופטיים.
טיפול ותחזוקת רכזות תקשורת.
סיוע בביצוע פרויקטים דיגיטליים ככל שידרש.
ביצוע כל מטלה המנותבת ע"י הממונה מעבר למטלות השוטפות, בהתאם לצרכים המשתנים של המינהל תוך הקפדה להיות צמודה בכל ההחלטות והפעולות לחוקים, לצווים ולנהלים התקפים בשירות הציבורי בכלל, בשלטון המקומי וברשות המקומית בפרט.
תנאי סף
השכלה – בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.
ניסיון מקצועי – ניסיון מוכח ומוצלח בעבודה בגוף ציבורי- שנתיים.
ידע בניהול רשתות, רישיון נהיגה בתוקף – חובה.
כישורים אישיים – אוריינטציה שרותית, אמינות ומהימנות, יכולת טכנית מעולה, נכונות לעבודה בתנאי לחץ.
היקף משרה – מלאה. כולל עבודה בשעות בלתי שגרתיות ועבודה בחגים וסופי שבוע בהתאם לנדרש.
תנאי שכר – בהתאם להסכמי שכר עפ"י חוקת העבודה בשלטון המקומי. מתח הדרגות לתפקיד המוצע 36 עד 40+ בדרוג הנדסאים או דרוג מח"ר (כולל ד. אילתית) עפ"י מסלולי הקידום של מרכז שלטון מקומי.
- ייצוג הולם – וועדת המיון והקליטה תפעל לייצוג הולם של שני המינים, ולמתן עדיפות לקבוצות אשר זכאיות לייצוג הולם- בכפוף להצגת אישורים מתאימים.
- מועמדים גברים ידרשו להמציא אישור ממשטרת ישראל כי אין מניעה להעסקתם על פי חוק למניעת העסקת עברייני מין במוסדות מסוימים.
- מבחני מיון – העירייה שומרת לעצמה את הזכות להורות על מבחני מיון או הערכה בהתאם לאופי ודרישות התפקיד.
- מועמדים עם מוגבלות זכאים לקבל התאמות במבחנים בהתאם להצגת אישורים רפואיים מתאימים.
- מועמדים יתקבלו לעבודה לאחר ראיון בוועדת בחינה שתבחן עמידה בדרישות וכן לאחר בדיקה רפואית ואישור התאמה לעבודה מרופא תעסוקה.
- להשתתפות במכרז יש לשלוח את הבקשה וצרופותיה כולל כל המסמכים המפורטים ב"הנחיות למכרז" למייל cv@eilat.muni.il
- מועד אחרון להגשת הבקשה 15.12.2024 בשעה 12:00.
- רק פניות מתאימות יקבלו מענה. הצעה שלא תוגש בהתאם לדרישות תדחה על הסף.
הנחיות למכרז:
הגשת מועמדות למשרה המוכרזת תכלול את הפרטים הבאים:
- מספר המכרז, תואר המשרה ומקום העבודה – כפי שפורסם על ידי הרשות המקומית;
- שמו ושם משפחתו של המועמד.
- מספר הזהות של המועמד/מספר הדרכון של המועמד (בהיעדר תעודת זהות).
- אסמכתאות וצרופות- קורות החיים אינם מהווים אסמכתא לעמידה בתנאי הסף. יש לצרף לפנייה את המסמכים הבאים:
- אישור לימודים/ אישור על קבלת תעודת תואר ראשון (אם נדרש בתנאי הסף).
- אישורי העסקה מפורטים עם תאריכי העסקה מלאים, תעודות ומסמכים המאמתים את הניסיון התעסוקתי של המועמד/ת ממקומות עבודה קודמים, חתומים ע"י גורם רשמי.
- אישורים נוספים- בהתאם לתנאי הסף המצוינים במכרז.
- פירוט ניסיון תעסוקתי רלוונטי של המועמד ותעודות ומסמכים המאמתים זאת וכן פירוט הניסיון הניהולי של המועמד, אם נדרש.
- כתובת המגורים בישראל של המועמד או דרכי התקשרות נוספות, כגון כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון נייד.
- פירוט של כישורים נוספים הנדרשים במסגרת תנאי הסף או עדיפות למשרה, כגון ידיעת שפות ורישיונות מקצועיים.
- מידע בדבר הצורך של מועמד עם מוגבלות להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה, ובכלל זה פירוט ההתאמות הנדרשות וצירוף מסמכים או חוות דעת מתאימה לעניין זה שיש ביד המועמד.
- מבחני מיון- העירייה שומרת לעצמה את הזכות להורות על מבחני מיון או הערכה בהתאם לאופי ודרישות התפקיד. מועמדים עם מוגבלות זכאים לקבל התאמות במבחנים בהתאם להצגת לאישורים רפואיים מתאימים. מועמד – עולה חדש ( במועד המיון טרם מלאו 10 שנים למגוריו בארץ) יכול לבקש להבחן שלא בעברית בתנאי שידיעת השפה העברית אינה דרישה מהותית במכרז.