מכרז חיצוני 2/2024 פקיד/ת גבייה באגף הכנסות* מינהל כספים – סגור
*כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך.
תואר התפקיד –פקידת גבייה
כפיפות -מנהלת האגף או מי מטעמה
תקופת ניסיון -שנתיים
תיאור התפקיד -מתן שירות לכלל הפונים במגוון תחומי הגבייה ובערוצים השונים כולל קבלת קהל פרונטלי ומענה טלפוני.
עדכון שוטף ברשומות העירייה, קליטת תקבולים, טיפול בדוחות ועדכון פנקסי העירייה בכל הנוגע להנחות השונות.
טיפול באישורי תושבות, תעודת תושב אילת, עבודה בצוות ותחת עומס והכל בהתאם ועל פי מדיניות הרשות המקומית בתחום הגבייה, בהתאם לחוקים, לתקנות ולנהלים.
השכלה – 12 שנות לימוד – חובה. תעודת בגרות – יתרון. תעודת הנהח"ש – יתרון.
ידע וניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת – חובה.
ניסיון מקצועי מוכח ומוצלח של שנה לפחות בתחום שירות/גביה במוסד מוכר.
כישורים אישיים – תודעת שרות גבוהה, אמינות ומהימנות, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות, קפדנות, יסודיות ודיוק בביצוע, יכולת עבודה תחת עומס.
היקף משרה – מלאה. שעות עבודה בפיצול אחת לשבוע.
תנאי שכר – בהתאם להסכמי שכר עפ"י חוקת העבודה בשלטון המקומי. מתח הדרגות לתפקיד המוצע 6 עד 8+ (כולל דרגה אילתית) עפ"י מסלולי הקידום של מרכז שלטון מקומי.
*3 תקנים – בתפקיד משמשות מ"מ
- ייצוג הולם – וועדת המיון והקליטה תפעל לייצוג הולם של שני המינים, ולמתן עדיפות לקבוצות אשר זכאיות לייצוג הולם- בכפוף להצגת אישורים מתאימים.
- מבחני מיון – העירייה שומרת לעצמה את הזכות להורות על מבחני מיון או הערכה בהתאם לאופי ודרישות התפקיד.
- מועמדים עם מוגבלות זכאים לקבל התאמות במבחנים בהתאם להצגת אישורים רפואיים מתאימים.
- מועמדים יתקבלו לעבודה לאחר ראיון בוועדת בחינה שתבחן עמידה בדרישות וכן לאחר בדיקה רפואית ואישור התאמה לעבודה מרופא תעסוקה.
- להשתתפות במכרז יש לשלוח את הבקשה וצרופותיה כולל כל המסמכים המפורטים ב"הנחיות למכרז" למייל c.v@eilat.muni.il
- מועד אחרון להגשת הבקשה 2.4.2024 בשעה 12:00.
רק פניות מתאימות יקבלו מענה. הצעה שלא תוגש בהתאם לדרישות תדחה על הסף.
הנחיות למכרז:
הגשת מועמדות למשרה המוכרזת תכלול את הפרטים הבאים:
- מספר המכרז , תואר המשרה ומקום העבודה – כפי שפורסם על ידי הרשות המקומית;
- שמו ושם משפחתו של המועמד.
- מספר הזהות של המועמד/מספר הדרכון של המועמד (בהיעדר תעודת זהות).
- אסמכתאות וצרופות- קורות החיים אינם מהווים אסמכתא לעמידה בתנאי הסף. יש לצרף לפנייה את המסמכים הבאים:
- אישור לימודים/ אישור על קבלת תעודת תואר ראשון (אם נדרש בתנאי הסף).
- אישורי העסקה מפורטים עם תאריכי העסקה מלאים, תעודות ומסמכים המאמתים את הניסיון התעסוקתי של המועמד/ת ממקומות עבודה קודמים, חתומים ע"י גורם רשמי.
- אישורים נוספים- בהתאם לתנאי הסף המצוינים במכרז.
- פירוט ניסיון תעסוקתי רלוונטי של המועמד ותעודות ומסמכים המאמתים זאת וכן פירוט הניסיון הניהולי של המועמד, אם נדרש.
- כתובת המגורים בישראל של המועמד או דרכי התקשרות נוספות, כגון כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון נייד.
- פירוט של כישורים נוספים הנדרשים במסגרת תנאי הסף או עדיפות למשרה, כגון ידיעת שפות ורישיונות מקצועיים.
- מידע בדבר הצורך של מועמד עם מוגבלות להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה, ובכלל זה פירוט ההתאמות הנדרשות וצירוף מסמכים או חוות דעת מתאימה לעניין זה שיש ביד המועמד.
- מבחני מיון- העירייה שומרת לעצמה את הזכות להורות על מבחני מיון או הערכה בהתאם לאופי ודרישות התפקיד. מועמדים עם מוגבלות זכאים לקבל התאמות במבחנים בהתאם להצגת לאישורים רפואיים מתאימים. מועמד – עולה חדש ( במועד המיון טרם מלאו 10 שנים למגוריו בארץ) יכול לבקש להבחן שלא בעברית בתנאי שידיעת השפה העברית אינה דרישה מהותית במכרז.