מעבר לאזור תוכן
חדשות עדכונים:

חופי הרחצה המוכרזים פתוחים במתכונת חורף: בכל ימות השבוע כולל שבתות וערבי חג: 9:00-16:00

אילת | Eilat - לחיות נכון
אילת | Eilat - לחיות נכון

מכרז חיצוני 1/2023 מזכירת משנה בביה"ס תיכון* אגף החינוך, מינהל שח"ק-סגור

פרטי משרה

מכרז חיצוני 1/2023 מזכירת משנה בביה"ס תיכון*  אגף החינוך, מינהל שח"ק

           

*כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך.

כפיפות – מנהלת אגף החינוך או מי מטעמה
תקופת ניסיון – שנתיים
תיאור התפקיד – ניהול יומן וביצוע מטלות הממונה במשרד/במערכת, טיפול בדואר נכנס ויוצא, מענה לפניות טלפוניות, מצבת תלמידים ומורים, גביית כספים במידת הצורך, שירות למורים, הורים ותלמידים. ביצוע עבודות פקידותיות שונות כגון הדפסות, תיוק חומר, איסוף והכנת חומר,  שליחות בהתאם לצורך והכל בהתאם להנחיות הממונים.
השכלה – 12 שנות לימוד – חובה.
ניסיון מקצועי – ידע וניסיון מוכח בעבודה בסביבה ממוחשבת ושליטה בכל תוכנות אופיס. ניסיון מוכח ומוצלח כמזכירה ברשות ו/או בארגון או מוסד ציבורי במשך שנתיים לפחות (יש לצרף אישור ממקומות עבודה).
כישורים אישיים –  תודעת שירות גבוהה  ויכולת לעבודה בממשקים. אמינות ומהימנות אישית, יכולת טובה לביטוי בכתב ובע"פ, סדר וארגון, יכולת עבודה בתנאי לחץ.
היקף משרה משרה מלאה.
תנאי שכר בהתאם להסכמי שכר עפ"י חוקת העבודה בשלטון המקומי.

מתח הדרגות לתפקיד  המוצע  6 עד 9+ (כולל דרגה אילתית) עפ"י

מסלולי הקידום של מרכז שלטון מקומי.

*בתפקיד משמשת מ"מ

  • ייצוג הולם – וועדת המיון והקליטה תפעל לייצוג הולם של שני המינים, ולמתן עדיפות לקבוצות אשר זכאיות לייצוג הולם- בכפוף להצגת אישורים מתאימים.
  • מבחני מיון – העירייה שומרת לעצמה את הזכות להורות על מבחני מיון או הערכה בהתאם לאופי ודרישות התפקיד.
  • מועמדים עם מוגבלות זכאים לקבל התאמות במבחנים בהתאם להצגת אישורים רפואיים מתאימים.
  • מועמדים יתקבלו לעבודה לאחר ראיון בוועדת בחינה שתבחן עמידה בדרישות וכן לאחר בדיקה רפואית ואישור התאמה לעבודה מרופא תעסוקה.
  • להשתתפות במכרז יש לשלוח את הבקשה וצרופותיה כולל כל המסמכים המפורטים ב"הנחיות למכרז" למייל   c.v@eilat.muni.il

מועד אחרון להגשת הבקשה 18.1.2023 בשעה 12:00.

 

רק פניות מתאימות יקבלו מענה. הצעה שלא תוגש בהתאם לדרישות תדחה על הסף.

  

הנחיות למכרז:

הגשת מועמדות למשרה המוכרזת תכלול את הפרטים הבאים:

 

  1. מספר המכרז,  תואר המשרה ומקום העבודה – כפי שפורסם על ידי הרשות המקומית;
  2. שמו ושם משפחתו של המועמד.
  3. מספר הזהות של המועמד/מספר הדרכון של המועמד (בהיעדר תעודת זהות).
  4. אסמכתאות וצרופות- קורות החיים אינם מהווים אסמכתא לעמידה בתנאי הסף. יש לצרף לפנייה את המסמכים הבאים:
  • אישור לימודים/ אישור על קבלת תעודת תואר ראשון (אם נדרש בתנאי הסף).
  • אישורי העסקה מפורטים עם תאריכי העסקה מלאים, תעודות ומסמכים המאמתים את הניסיון התעסוקתי של המועמד/ת ממקומות עבודה קודמים, חתומים ע"י גורם רשמי.
  • אישורים נוספים- בהתאם לתנאי הסף המצוינים במכרז.
  • פירוט ניסיון תעסוקתי רלוונטי של המועמד ותעודות ומסמכים המאמתים זאת וכן פירוט הניסיון הניהולי של המועמד, אם נדרש.
  1. כתובת המגורים בישראל של המועמד או דרכי התקשרות נוספות, כגון כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון נייד.
  2. פירוט של כישורים נוספים הנדרשים במסגרת תנאי הסף או עדיפות למשרה, כגון ידיעת שפות ורישיונות מקצועיים.
  3. מידע בדבר הצורך של מועמד עם מוגבלות להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה, ובכלל זה פירוט ההתאמות הנדרשות וצירוף מסמכים או חוות דעת מתאימה לעניין זה שיש ביד המועמד.
  4. מבחני מיון- העירייה שומרת לעצמה את הזכות להורות על מבחני מיון או הערכה בהתאם לאופי ודרישות התפקיד. מועמדים עם מוגבלות זכאים לקבל התאמות במבחנים בהתאם להצגת לאישורים רפואיים מתאימים. מועמד – עולה חדש ( במועד המיון טרם מלאו 10 שנים למגוריו בארץ) יכול לבקש להבחן שלא בעברית בתנאי שידיעת השפה העברית אינה דרישה מהותית במכרז.