מכרז חיצוני – מס' 16/2021 רכז/ת קהילת עסקים – המכרז סגור
רכז/ת קהילת עסקים באגף פיתוח כלכלי ויזמות
*כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך.
תואר התפקיד – רכז/ת קהילת עסקים.
כפיפות – מנהלת אגף פיתוח כלכלי.
תקופת ניסיון – שנתיים.
תיאור התפקיד – תכנון, כתיבה והוצאה לפועל של תוכנית עבודה בתחום פיתוח קהילות העסקים, לרבות עמידה ביעדים ותהליכי הערכה ומדידה.
מתן שירות ומענה למתעניינים, תיאומי חדרים, תיאומים מול מרכזי עסקים אחרים.
יצירת נטוורקינג בין העסקים במרחב.
אחריות על הפירסום והשיווק במדיה הדיגיטלית וברשתות החברתיות לשיווק המרחב העסקי ופעילותו.
זיהוי ואיפיון צרכי היזמים והעסקים ופיתוח מענים מתאימים.
קיום מפגשי נטוורקינג מקצועיים ועידוד החשיפה המקצועית של החברים בקהילת העסקים.
יצירת אירועים יעודיים, פיתוח מערך הכשרות קורסים ותכנים רלוונטים ליזמים ועסקים והוצאתם לפועל (תיאום מרצים, שיווק למשתתפים, הזמנת חומרים, כיבוד וכו').
תנאי סף
השכלה – בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012. או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל. או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
דרישות התפקיד – תכנון, כתיבה והוצאה לפועל של תכניות עבודה לרבות עמידה ביעדים.
שליטה מלאה בתוכנות Office – חובה.
עבודה בשעות בלתי שגרתיות בהתאם לצורך ולהנחיות הממונים.
השתתפות בימי הכשרה אזוריים וארציים של המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל.
ניסיון מקצועי – היכרות וניסיון בעולם קהילת יזמות/עסקים קטנים/תעסוקה.
בעל/ת ניסיון בניהול פרויקטים- יתרון.
בעל/ת ניסיון בניהול פעילות ברשתות חברתיות (עמודי פייסבוק, אינסטגרם) – יתרון.
כישורים אישיים – תקשורת בינאישית גבוהה ותודעת שירות, עצמאות, יכולת ארגונית גבוהה, יוזמה, גמישות מחשבתית ויצירתיות במציאת מענים ופתרונות, כושר ביטוי בע"פ ובכתב.
היקף משרה – מלאה.
תנאי שכר – מתח הדרגות לתפקיד המוצע 37 עד 40+ בדירוג המח"ר (כולל ד. אילתית) בהתאם להסכמי שכר עפ"י חוקת העבודה בשלטון המקומי.
*בתפקיד משמשת מ"מ
- ייצוג הולם – וועדת המיון והקליטה תפעל לייצוג הולם של שני המינים, ולמתן עדיפות לקבוצות אשר זכאיות לייצוג הולם- בכפוף להצגת אישורים מתאימים.
- מבחני מיון – העירייה שומרת לעצמה את הזכות להורות על מבחני מיון או הערכה בהתאם לאופי ודרישות התפקיד. מועמדים עם מוגבלות זכאים לקבל התאמות במבחנים בהתאם להצגת אישורים רפואיים מתאימים.
- מועמדים יתקבלו לעבודה לאחר ראיון בוועדת בחינה שתבחן עמידה בדרישות וכן לאחר בדיקה רפואית ואישור התאמה לעבודה מרופא תעסוקה.
- להשתתפות במכרז יש לשלוח את הבקשה וצרופותיה (כל המסמכים המפורטים בקובץ "הנחיות למכרז") למייל c.v@eilat.muni.il
מועד אחרון להגשת הבקשה 7.11.2021 בשעה 12:00.
רק פניות מתאימות יקבלו מענה. הצעה שלא תוגש בהתאם לדרישות תדחה על הסף.