לעיריית אילת דרוש עובד דוחסת – פינוי אשפה* אגף שירותים עירוניים, מינהל שרות לתושב – סגור
לעיריית אילת דרוש עובד דוחסת – פינוי אשפה* אגף שירותים עירוניים, מינהל שרות לתושב
כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך.
תואר התפקיד – עובד דוחסת
כפיפות – מנהל אגף שירותים עירוניים או מי מטעמו
תקופת ניסיון -שנתיים
תיאור התפקיד – פינוי אשפה ביתית באמצעות מכולות, הרכבת השרשראות למכולה, פינוי אשפה של בתים צמודי קרקע (פחים קטנים) במרחבי העיר, פינוי גרוטאות.
וביצוע כל מטלה אשר תנותב ע"י המנהל.
דרישות התפקיד -העבודה כוללת מאמץ פיזי ופינוי אשפה וגרוטאות בהתאם לצורך.
ניסיון עבודה של שנתיים לפחות במוסד ציבורי.
12 שנות לימוד – חובה. מגורים באזור אילת- חובה.
כישורים אישיים – תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים, אמינות ומהימנות, מוטיבציה גבוהה וכושר התמדה.
היקף משרה -משרה מלאה. על המועמד להיות נכון לעבודה בשעות עבודה לא שגרתיות בהתאם לצורך כולל שבתות וחגים.
תנאי שכר – מתח הדרגות לתפקיד המוצע 5 עד 7+ (כולל דרגה אילתית) עפ"י
מסלולי הקידום של מרכז שלטון מקומי.
*3 תקנים, בתפקיד משמשים מ"מ
- ייצוג הולם – וועדת המיון והקליטה תפעל לייצוג הולם של שני המינים, ולמתן עדיפות לקבוצות אשר זכאיות לייצוג הולם- בכפוף להצגת אישורים מתאימים.
- מבחני מיון – העירייה שומרת לעצמה את הזכות להורות על מבחני מיון או הערכה בהתאם לאופי ודרישות התפקיד.
- מועמדים עם מוגבלות זכאים לקבל התאמות במבחנים בהתאם להצגת אישורים רפואיים מתאימים.
- מועמדים יתקבלו לעבודה לאחר ראיון בוועדת בחינה שתבחן עמידה בדרישות וכן לאחר בדיקה רפואית ואישור התאמה לעבודה מרופא תעסוקה.
- המעוניינים יפנו בכתב ויצרפו (קורות חיים מפורטים עם פרטי התקשרות, צילום ת.ז כולל ספח, רישיון נהיגה ותעודות) למייל c.v@eilat.muni.il
- מועד אחרון להגשת מועמדות יום ראשון 1.9.2024 בשעה 12:00
רק פניות מתאימות יקבלו מענה. הצעה שלא תוגש בהתאם לדרישות תדחה על הסף.