בר עליון
דלג על בר עליון

המחלקה לתלונות ופניות הציבור וחוק חופש המידע

מנהלת: גב' מגי שיש
כתובת: רחוב פתן, בית התמר, ת.ד. 14, אילת, 88100
טלפון: 08-6367389, 08-6367383 
פקס: 08-6367006

דוא"ל: magis@eilat.muni.il
קבלת קהל: ימים א'-ה' בשעות 08:00-16:00 בתאום מראש
מענה טלפוני: ימים א'-ה' בשעות 08:00-16:00 

המחלקה לתלונות ופניות הציבור מהווה חלק בלתי נפרד מפעילות העירייה ומשמשת גורם המעביר מידע ומקבל מידע מיחדות העירייה השונות ובכך מסייע לתושבים ולפונים בפתרון בעיות הקשורות בתחום הטיפול העירוני ולעיתים קרובות אף בפתרון וקשר עם גורמים שונים בעיר וזאת על מנת לשפר את איכות השירות לפונים ולתושבים. המחלקה לתלונות ופניות הציבור הינה החוליה המקשרת והמייצגת את תושבי העיר, בעיותיהם וצורכיהם בתוך המערכת העירונית. מדיניות הפתיחות, הזמינות, הבדיקה היסודית, יעילות הטיפול והקשר עם יחידות העירייה מקנים מעמד אמין בקרב התושבים וזה ייחשב להישג החשוב ביותר של המחלקה לתלונות ופניות הציבור.

המחלקה לתלונות ופניות הציבור מתחייבת להיות קשובה לכל פניה, לראות את מצוקת הפונה, מנקודת מבטו, לייצג את בעייתו וצרכיו בתוך המערכת העירונית ולהשתדל להביא לפתרון מיטבי של כל נושא. המחלקה לפניות הציבור מתחייבת לענות לכל פנייה בהקשבה, באדיבות, מתוך רצון טוב ואכפתיות, ביעילות וכמה שיותר לשביעות רצונו של הפונה. יש להודות, כי לא תמיד ימצא פתרון לכל פניה או שהפתרון אינו עולה בקנה אחד עם ציפיותיו של הפונה, אם בשל מגבלות החוק, אם בשל מגבלות אובייקטיביות תקציביות ואם בשל מגבלות בשטח, אך חשוב שידע הפונה, כי נעשה המיטב והמרב וכי מוצו כל הדרכים, על מנת לסייע בידיו והחשוב ביותר, כי הפונה יצא מרוצה ומבין.

עבודת המחלקה לתלונות ופניות הציבור מאופיינת בשימוש נרחב בכל ערוצי התקשורת העומדים לרשות תושבי העיר ומחוצה לה. הפניות הינן רבות ומגוונות ומגיעות לשולחן המחלקה לתלונות ופניות הציבור בדרכים שונות. מכתבים הנשלחים בדואר ללשכת ראש העיר ולמשרד הממונה על תלונות ופניות הציבור, בדוא"ל דרך אתר העירייה, בדוא"ל המשרדי, בטלפון, דרך פרסום בעיתונות המקומית, פרסום על גבי חשבונות הארנונה, דרך אתר העירייה בהם מצויינים פרטי המחלקה, כתובת, שעות קבלת קהל, מספר טלפון ופקס', כתובת אתר העירייה וכתובת דוא"ל.

 

חוק חופש המידע 

 

המחלקה לתלונות ופניות הציבור וחוק חופש המידע מטפלת בכל הבקשות הקשורות לחוק חופש המידע.
על פי חוק חופש המידע התשנ"ח-1998, לכל אזרח ישראלי או תושב הזכות לקבל מידע מרשות ציבורית בהתאם להוראות החוק.


"קבלת מידע" פירושו – לרבות עיון, צפייה, האזנה, העתקה, צילום, קבלת פלט מחשב או קבלת מידע בכל דרך אחרת בהתאם לסוג המידע וצורת החזקתו.
בהוראות חוק זה (סעיף 18 לחוק), נקבעו אגרות לקבלת מידע. סכום האגרות משתנה מעת לעת עקב שינויי מדד ומתפרסם בקובץ תקנות מטעם משרד המשפטים.
לקבלת פרטים נוספים: www.knesset.gov.il.  

 

תקנות חופש המידע - אגרות

 

במקרה חירום ניתן לפנות למוקד העירוני מס' 106 מכל טלפון 24 שעות ביממה.

 

 

צרו קשר ישיר עם המחלקה לתלונות ופניות הציבור:

*
*
*
*

 

  חוק חופש המידע
  טופס בקשה לקבלת מידע - על פי חוק חופש המידע
  נתוני פניות על פי חוק חופש המידע לשנת 2009
  נתוני פניות על פי חוק חופש המידע לשנת 2010
  נתוני פניות על פי חוק חופש המידע לשנת 2011
  נתוני פניות על פי חוק חופש המידע לשנת 2012
  דו"ח חוק חופש המידע מסכם לשנת 2013
  דו"ח חוק חופש המידע מסכם לשנת 2014
  דו"ח חוק חופש המידע מסכם לשנת 2015
  דו"ח פניות ותלונות הציבור לשנת 2009
  דו"ח פניות ותלונות הציבור לשנת 2010
  דו"ח פניות ותלונות הציבור לשנת 2011
  דו"ח פניות ותלונות הציבור לשנת 2012
  דו"ח פניות ותלונות הציבור לשנת 2013
  דו"ח פניות ותלונות הציבור לשנת 2014
  דו"ח פניות ותלונות הציבור לשנת 2015
  דו"ח פניות ותלונות הציבור לשנת 2016
עבור לתוכן העמוד