עיריית אילת - עמוד הבית

בר עליון
דלג על בר עליון

המוקד העירוני לשירותך

25/12/2018
המוקד העירוני לשירותך (הגדל)

המוקד העירוני לשירותך

המוקד העירוני שעבר מהפכה הן בתחום השירות והן בתחום הטכנולוגי, זוכה לשבחים לא מעטים מהתושבים ובעיקר לעליה מתמדת בפניות התושבים המעידה על כך שהמוקד הוא כתובת מקצועית המספקת מענה זמין, מיידי, אדיב ומהיר 24/7. הכרת התודה מהתושבים היא שכר עמלם של המוקדנים שהוכשרו כולם לתת מענה קל, קשוב ומקצועי, הכשרה אותה עוברים כל נציגי השירות בכל יחידות העירייה. לאחרונה פנתה תושבת העיר למוקד העירוני וסיפרה על הצפת ביוב ליד ביתה ברובע 6 בשחמון במגרש שאינו בנוי. המוקדניות חני ביטון ורוזי גאלי החלו מיד לטפל תוך שערבו את כל הגורמים האפשריים, ביניהם: תאגיד עין נטפים שבדק והודיע כי השוחה שייכת למבנה תעשיה שבדק והודיע כי מדובר בשוחה פרטית. הנציגות לא אמרו נואש ובעזרת מינהל ההנדסה בעירייה מצאו את הבעלים ולאחר מכן בעזרת אגף ההכנסות בעירייה מצאו את הגורם המטפל בנכס עבור הבעלים של המגרש השוהה בחו"ל. אחרי מסע התחקיר, שלח נציג הבעלים ביובית וטיפל במפגע. התושבת ששמחה על המענה, שלחה את תעודת הוקרה לנציגות השירות במוקד.

 

בשנים האחרונות עובר המוקד העירוני שדרוג מתמיד כחלק מהתייעלות כוללת של העירייה, החל מהתקנת מערכת חכמה לרישום הפניות והעברה לטיפול יחידות העירייה, מערכת לניהול תורים, משלוח הודעת טקסט לתושב הפונה ועוד. מנהל המוקד העירוני - אלון יששכרוב וסגניתו - ורדית שוחט נדרשים לנהל את מערך השירות ולוודא שהוא מספק לתושבים, שירות איכותי בכל נקודת זמן. עוד במסגרת תהליכי ההתייעלות, יכולים תושבי העיר ואורחיה לפנות למוקד העירוני הן בחיוג 106 מכל טלפון, אך גם באמצעות האפיקים הדיגיטליים: אתר העירייה, האפליקציה העירונית ופייסבוק העירייה, גם שם נרשמה עלייה משמעותית במספר הפונים.

 

לצד מערכת תורים חכמה המאפשרת כאמור קליטת מספר שיחות במקביל ומתן מענה יעיל ומהיר פועלת במוקד גם מערכת מידע CRM לניהול קשרי לקוחות, באמצעותה נרשמת פנייה ומועברת און ליין למחלקה המטפלת. עוד באמצעות המערכת נשמרת היסטוריית פניות התושבים ומתבצע מעקב אחר הטיפול ובעיקר אחר זמני הטיפול המוגדרים מראש. כלי ניהולי נוסף במוקד העירוני הוא מערכת ה GIS, גם פה מובילה העירייה ביישום מערכת מתקדמת המכילה שכבות מידע רבות. מערכת ה GIS היא מערכת מידע גאוגרפית עירונית חכמה המאפשרת ניהול, אחזור וניתוח מידע גאוגרפי תוך שילוב תכנים ממספר שכבות מידע המבוססות ברובן על מערך מיפוי ומאגרי מידע קיימים שהוזנו לתוכה.

 

השיפור כאמור בתחום הטכנולוגי תוך שימוש במערכות מתקדמות לצד הכשרות שעוברים המוקדנים במסגרת תהליך "קל קשוב מקצועי" שעוברות כל יחידות העירייה כחלק משיפור השירות, מציב את המוקד העירוני במקום גבוה בשיפור השירות לתושב.

חדשות
דלג על חדשות

חדשות

עצור
לידיעת ציבור הרוחצים
למשך העונה קרובה (עונת החורף) יינתנו שירותי הצלה בחופי הרחצה המוכרזים בין הימים: ימים א-ה: 8:30-16:00 | יום שישי שבת 0900-16:00 רחצה נעימה ובטוחה
חניונים לטווח ארוך
לרשות התיירים והמבקרים בעיר ישנו חניון לטווח ארוך, בכניסה לעיר במתחם שדה התעופה הישן
שירותים בקליק
דלג על שירותים בקליק

שירותים בקליק

 
תשלומים
חנייה
רישום תלמידים
שירות ארנונה במייל
פנייה למוקד 106 לאפליקציה העירונית אילת

פניות ותלונות הציבור
פייסבוק עיריית אילת
למרכז צעירים אילת
לאתר רשת המתנ"סים אילת
לאתר תאגיד התיירות העירוני
לאתר החברה הכלכלית אילת
 
 
 
 



לאתר האב אילת 

 
עבור לתוכן העמוד