פרס חדשנות נוסף לשירות עד הבית |
||||||||||||
22/10/2018 | ||||||||||||
בכנס פרי יוזמה של עמותת קלי"ק (קהילה למען יזמות לקשישים), ג'וינט ישראל והירחון "דורות", שהתקיים בשבוע שעבר הציגו שבע רשויות ועמותות, אשר עלו לשלב הגמר לאחר שנבחרו מבין 60 פרויקטים שהוגשו מכל הארץ, תכניות קהילתיות המעודדות חדשנות ויצירתיות לאוכלוסיית הגיל השלישי והוכרזו שלוש התכניות הזוכות. במקום הראשון זכה כאמור 'שירות עד הבית' של עיריית אילת במסגרתה עובדי העירייה מגיעים אישית לבתי קשישים, בעלי מוגבלות בניידות וניצולי שואה ודואגים למתן מגוון השירותים הניתנים באגף, בבית התושב. את התעודה קיבלו מנכ"ל העירייה – פיליפ אזרד שהיה מיוזמי השירות ופרידה בן לולו – מנהלת האגף לשירותים חברתיים. כחלק מתהליך של הטמעת תפיסת שירות חדשנית "קל, קשוב מקצועי" בכלל יחידות העירייה בוצע כידוע שדרוג פיזי של אגף ההכנסות במרכז סיטי סנטר ושודרגו גם השירותים לתושב שמציע האגף, ביניהם שירות חדשני וייחודי - שירות עד הבית לאוכלוסיות מיוחדות, ביניהן: ניצולי שואה, לקוחות המוגדרים כסיעודיים ומקבלי קצבת ניידות. השירות כולל הגעה של צוותי האגף עד לבית לטובת חידוש תושב אילת, מתן אישור תושבות לצרכי מס, בקשה לקבלת הנחה מארנונה, תשלומים ועוד. השירות ניתן תוך שלושה ימי עסקים מזמן הפנייה למוקד הטלפוני או במייל. מנכ"ל העירייה – פיליפ אזרד: "ההכרה ביוזמה העירונית מגיעה לצוות אגף ההכנסות בניהולה של שרה שיש המבצע את השירות באהבה ובנשמה יתרה. מדובר בשירות חדשני וייחודי גם במגזר הציבורי וגם במגזר הפרטי והוא ניתן ממקום של רגישות גבוהה לאוכלוסיות מיוחדות וכחלק משיפור השירות בכל יחידות העירייה". |
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||
לידיעת ציבור הרוחצים שעות פעילות הרחצה בחופים המוכרזים ימים א-שבת 0900-1700
לא תתקיים קבלת קהל בכל משרדי העירייה תושבים יקרים, לא תתקיים קבלת קהל החל מהיום ועד להודה חדשה, את השירותים ניתן לקבל כאן באתר העירייה 15/03/2020 אי ירוק בים האדום
לכל הפרטים והמידע על האי הירוק |
שירותים בקליקדלג על שירותים בקליק
|