אגף ההכנסות בעירייה התחדש במשרדים מעוצבים

1/11/2016
אגף ההכנסות בעירייה התחדש במשרדים מעוצבים (הגדל)

אגף ההכנסות בעירייה התחדש במשרדים מעוצבים

כחלק משיפור השירות שמנהיגה העירייה בכל יחידותיה, שינה אגף ההכנסות במרכז סיטי סנטר את פניו, הן בשדרוג פיזי והן בשיפור השירות כולל עיצוב חדשני של המשרדים, הצבת עמדת מחשב נגישה, מערכת ניהול תורים חכמה ועוד. דגש רב הושם על נגישות כולל שירות חדשני שיציע האגף – שירות עד הבית לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים. תהליך זהה מתבצע בעת הזו גם במינהל ההנדסה בעירייה. ראש   העירייה – מאיר יצחק הלוי ביקר היום (ב') במשרדים המחודשים וברך את עובדי האגף ואת התושבים ששיבחו את השינוי המשמעותי שעבר האגף.

 

את התהליך שנמשך כשנה ליוותה חברה לייעוץ ארגוני - ד״ר גלעד ארנון יועצים בע״מ. במסגרתו הוטמעו מערכות מידע במטרה לסייע למקבלי השירות באגף ולהקנות למנהלות האגף כלים לניתוח, הפקת לקחים ולמידה מתמדת. בנוסף, עברו כל עובדי האגף סדנאות והדרכות לשם חיזוק מיומנויות השירות. בין התהליכים התווספו שירותים שמיועדים לתת מענה לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.

 

את שיפוץ משרדי האגף ליוותה האדריכלית יסמין שושני בגישה ירוקה ברת קיימא. החלל שהיה מוזנח ומיושן, פורק וכמעט נבנה מחדש. במסגרת העבודות נבחר ריצוף מחומר טבעי, שיש אפור דמוי בטון. קיר חדר תושב אילת חופה בעץ ממוחזר, בתוכו משולבת מפת התמצאות תוך התייחסות לנגישות. תאורת האגף הוחלפה לתאורת לד חסכונית. ספות ההמתנה ניבנו במיוחד עבור האגף, תוך שימוש בבדים בעלי דרגת שחיקה גבוהה ואורך חיים. כל החלונות באגף הוחלפו כולל בידוד. כדקורציה עוצבו קירות האגף באיורים צבעוניים, שהוכנו במיוחד עבור עיריית אילת ע״י המאיירת סוהיני טל. את התהליך ליוו מנכ"ל          העירייה – פיליפ אזרד וגזבר העירייה – אסי בן חמו האמון על האגף. את ניהול הביצוע והפיקוח על הקבלנים ביצע יוסי מלול – מנהל אגף מינהלה.  

 

כאמור לצד השדרוג הפיזי והעיצוב החדשני, שודרגו גם שירותי האגף. בנוסף לספות הרכות והצבעוניות שהחליפו את כיסאות המתכת הקרים, ייהנו הבאים ממסך לד שיציג סרטונים על אילת וכמובן יעדכן את מיקום הבאים בתור, עמדות השירות הונגשו וכך גם המעברים בתוך האגף. החידוש המשמעותי אותו יזם מנכ"ל העירייה – פיליפ אזרד בתיאום עם מנהלת האגף – שרה שיש המשמשת כיו"ר סניף אקי"ם באילת הוא שירות עד הבית לאוכלוסיות מיוחדות, בתוכן ניצולי שואה, לקוחות המוגדרים כסיעודיים ומקבלי קצבת ניידות. השירות כולל חידוש והנפקת תושב אילת, מתן אישור תושבות, בקשה לקבלת הנחה מארנונה, תשלומים. השירות יינתן תוך שלושה ימי עסקים מזמן הפנייה לאגף.

חדשות

עצור
לידיעת ציבור הרוחצים
למשך העונה קרובה יפעלו סוכות ההצלה בין הימים א - ש בין השעות 16:00- 09:00
רוצים להשלים 12 שנות לימוד?
עכשיו הזמן שלך להשקיע בעצמך! תושבי אילת מעל גיל 18 מוזמנים לקורס השלמת 12 שנות לימוד ללא תשלום!
כל אילת - ירחון מידע לתושב
כנסו לגיליון כל אילת - ירחון המידע לתושב. כי מגיע לכם לדעת!
מוקד 106
רוצים לדווח על מפגע? יש לכם תקלה? צלצלו למוקד 106 או שלחו לנו דואר אלקטרוני: moked@eilat.muni.il

שירותים בקליק

 
תשלומים
חנייה
רישום תלמידים
תשלומי הורים
שירות ארנונה במייל לאפליקציה העירונית אילת
פנייה למוקד 106
פניות ותלונות הציבור
ערוץ היוטיוב של עיריית אילת
פייסבוק עיריית אילת
טוויטר עיריית אילת
אינסטגרם עיריית אילת
לאתר תאגיד התיירות העירוני
לאתר רשת המתנ"סים אילת
לאתר החברה הכלכלית אילת
לאתר תאגיד המים עין נטפים
למרכז צעירים אילת
אילת - אין עוד מקום כזה!



לאתר האב אילת 
עבור לתוכן העמוד