עיריית אילת - עמוד הבית

בר עליון
דלג על בר עליון

חידון ישראל בבית ספר "אלמוג"

17/06/2013
חידון ישראל בבית ספר "אלמוג" (הגדל)

חידון ישראל בבית ספר "אלמוג"

בסימן "מנהיגות ומנהיגים פורצי דרך"

תלמידי בית ספר "אלמוג" בניהולה של בטי סימלמיץ, סיכמו השבוע את לימודי המורשת, בחידון ישראל המסורתי. החידון שהתקיים, ביום ד' האחרון בבית פיליפ מוריי הינו אירוע שיא במסגרת תוכנית מורשת ייחודית הפועלת בבית הספר מזה 20 שנה ואשר במסגרתה לומדים כלל תלמידי בית הספר, לאורך כל השנה על אישים, מקומות ואירועים במורשת ישראל.

 

השנה, עמדה תוכנית המורשת בסימן מנהיגות ומנהיגים פורצי דרך, במורשת ישראל. לצורך הלמידה, הופקה השנה, בסיוע רשת "ישרוטל", בנוסף לחוברת הלימוד השנתית, חוברת עבודה ייחודית ששמה "א'-ב' של מנהיגות" ואשר כללה מידע על מנהיגים, לפי סדר האלפבית. חידון נוסף, לתלמידי א'-ב', התקיים ביום שישי, במעמד ראש העירייה ובהשתתפות הורי התלמידים. תוכנית המורשת הינה חלק בלתי נפרד מחיי בית הספר ומהיעדים החינוכיים שלו ופועלת למען טיפוח תחושת השייכות והמחויבות למדינה ולעם, הגברת החינוך לערכים והוקרת ההיסטוריה ומורשת התרבותית של עמנו. את התוכנית מרכזת בהתנדבות כבר שנים רבות - אורה ארז, אשר הגתה את הרעיון ומובילה אותו לאורך כל השנה.

 

בחידון השנה השתתפו שני תלמידים מכל כיתה, אשר ייצגו את כיתתם והפגינו ידע רב בתחום. הזוכים במקומות הראשונים: בכיתות א'-ב' - בר רביבו וטוהר יוספה. בכיתות ג'-ד' - נועה כהן ורועי רוטשטיין. ובכיתות ה'-ו' - חן כספי ועידן ברוך. כל המשתתפים קיבלו תעודת השתתפות ושי קטן. הזוכים במקומות הראשונים והשניים קיבלו גם ספר. החידון לווה במצגת אינטראקטיבית מרהיבה. השנה, לצד המתמודדים בחידון השתתפו גם תלמידים מהקהל בנוסח "אחד נגד מאה".

 

מנהלת בית הספר סיכמה בגאווה: "תוכנית המורשת הייחודית מאפשרת לתלמידי בית הספר להרחיב את הידע שלהם ולטפח את הערכים החשובים לכולנו כבני אדם וכאזרחי המדינה. הכלים אותם רוכשים התלמידים לאורך כל השנה ואשר באים לידי ביטוי בעשייה החינוכית ובמסדרי יום שישי, מסייעים בידיהם רבות – תלמידנו הם  גאווה לבית הספר בפרט ולעם ישראל בכלל".

חדשות
דלג על חדשות

חדשות

עצור
לא תתקיים קבלת קהל בכל משרדי העירייה
תושבים יקרים, לא תתקיים קבלת קהל החל מהיום ועד להודה חדשה, את השירותים ניתן לקבל כאן באתר העירייה
15/03/2020
עבור לתוכן העמוד